1.

اثربخشی برنامه آموزش روانشناختی خانواده در کاهش هیجان ابراز شده مراقبین بیماران اسکیزوفرن

دوره 8، شماره 29، آذر و دی 1396، صفحه 223-236
صمد فریدونی؛ امیر هوشنگ مهریار؛ حجت اله جاویدی؛ رامین افشاری

2.

مدل علی راهبردهای یادگیری (شناختی و فراشناختی) با نقش واسطه گری امید تحصیلی برای خودکار آمدی تحصیلی در دانش‌آموزان متوسطه

دوره 10، شماره 38، زمستان 1398، صفحه 247-262
لیدا اسماعیلی؛ نادره سهرابی؛ امیر هوشنگ مهریار؛ محمد خیر

3.

مدل علی راهبردهای یادگیری (شناختی و فراشناختی) با نقش واسطه گری امید تحصیلی برای خودکار آمدی تحصیلی در دانش آموزان متوسطه

دوره 11، شماره 41، پاییز 1399، صفحه 17-34
لیدا اسماعیلی؛ نادره سهرابی؛ امیر هوشنگ مهریار؛ محمد خیر

4.

نقش واسطه‌گری مولفه‌های سرشت، منش و باورهای فرد برای رابطه عوامل خانوادگی- اجتماعی با مصرف مواد

دوره 9، شماره 34، زمستان 1397، صفحه 69-93
محمد محمدی؛ امیر هوشنگ مهریار؛ احمد سوری


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.