1.

اثربخشی آموزش محتوای مبتنی بر فراشناخت با کمک نرم افزار بر خودراهبری و پیشرفت درسی دانش آموزان دوره ابتدایی

دوره 4، شماره 14، خرداد و تیر 1392، صفحه 51-65
یحیی صفری؛ حسین مهدی زاده؛ پاک نیا لیلا؛ آذر مهران نیا

2.

تاثیر آموزش فراشناخت در حل مسایل ریاضی دانش آموزان

دوره 2، شماره 7، مهر و آبان 1390، صفحه 161-176
حسین زارع؛ ناصر محمدی احمدآبادی

3.

کاربرد راهبردهای فراشناخت در تجربه‌های دانشجویان و ارتباط آن با سطح پیشرفت تحصیلی آن‌ها

دوره 2، شماره 7، مهر و آبان 1390، صفحه 41-56
یحیی صفری؛ صدیقه محمدجانی

4.

کفایت روان‌سنجی مقیاس جهت‌گیری فراشناختی محیط یادگیری

دوره 1، شماره 3، فروردین و اردیبهشت 1390، صفحه 17-33
رضا چالمه؛ محبوبه فولادچنگ

5.

مدل علی راهبردهای یادگیری (شناختی و فراشناختی) با نقش واسطه گری امید تحصیلی برای خودکار آمدی تحصیلی در دانش‌آموزان متوسطه

دوره 10، شماره 38، زمستان 1398، صفحه 247-262
لیدا اسماعیلی؛ نادره سهرابی؛ امیر هوشنگ مهریار؛ محمد خیر

6.

مدل علی راهبردهای یادگیری (شناختی و فراشناختی) با نقش واسطه گری امید تحصیلی برای خودکار آمدی تحصیلی در دانش آموزان متوسطه

دوره 11، شماره 41، پاییز 1399، صفحه 17-34
لیدا اسماعیلی؛ نادره سهرابی؛ امیر هوشنگ مهریار؛ محمد خیر


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.