صدرایی, پروین تاج, فکری, کاترین. (1397). اثربخشی آموزش مبتنی بر تشخیص وکاهش اختلال خواندن دانش آموزان بر فرسودگی شغلی معلمان. فصلنامه علمی - پژوهشی رهیافتی نو در مدیریت آموزشی, 9(32), 97-108.
پروین تاج صدرایی; کاترین فکری. "اثربخشی آموزش مبتنی بر تشخیص وکاهش اختلال خواندن دانش آموزان بر فرسودگی شغلی معلمان". فصلنامه علمی - پژوهشی رهیافتی نو در مدیریت آموزشی, 9, 32, 1397, 97-108.
صدرایی, پروین تاج, فکری, کاترین. (1397). 'اثربخشی آموزش مبتنی بر تشخیص وکاهش اختلال خواندن دانش آموزان بر فرسودگی شغلی معلمان', فصلنامه علمی - پژوهشی رهیافتی نو در مدیریت آموزشی, 9(32), pp. 97-108.
صدرایی, پروین تاج, فکری, کاترین. اثربخشی آموزش مبتنی بر تشخیص وکاهش اختلال خواندن دانش آموزان بر فرسودگی شغلی معلمان. فصلنامه علمی - پژوهشی رهیافتی نو در مدیریت آموزشی, 1397; 9(32): 97-108.


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.